Kuluttajat etsivät ja hankkivat kyytipalvelunsa yhä useammin puhelimella. Mobiilisovelluksen avulla kyytinne ovat mukana kilpailussa nyt ja huomenna.
Asiakaslähtöistä ja sujuvaa palvelua
Pysyäkseen kilpailukykyisenä, on kuljetuspalvelun tarjottava kuluttajille helppoutta ja sujuvaa asiakaskokemusta aina kyydin etsimisestä sen hankkimiseen, käyttämiseen ja maksamiseen asti. iOS- ja Android-älypuhelimissa toimiva sovellus tarjoaa kuluttaja-asiakkaalle hyötyä mm. ennakkotilausten, tietojen tallentamisen ja ilmoitusten kautta. Mobiilisovelluksella tilaaminen lisää myös joustavuutta kyydin tilaamiseen.
Tärkeimmät hyödyt ovat:
- asiakaslähtöisyys
- tilausvälityksen automatisointi
- kilpailukyvyn säilyttäminen
Tahtotilamme on kehittää palvelukokonaisuus, jonka kautta tarjoamme mahdollisimman sujuvan asiakaskokemuksen kaikille tilauksen osapuolille: kuluttajille, taksiyrittäjille ja markkinointiyhtiöille.
Autamme mobiilisovelluksen käyttöönotossa
Kyytilinjan tilausvälitys- ja maksuliikennepalvelut ovat yhteensopivia kuljetuspalveluita markkinoivien yhtiöiden omien sovellusten kanssa. Voimme myös auttaa mobiilisovelluksen käyttöönotossa tilausvälitys- ja maksuliikennepalveluidemme ohessa, jos sellaista ei aikaisemmin ole ollut käytössä.
Yhteydenotto
Lomakkeella voit ottaa yhteyttä Kyytilinjaan.